8 juli 2011.

Morrn morrn! Idag försov jag mig lite. Börjar inte jobba förrän elva men hade tänkt göra en massa andra saker innan. Vaknade inatt och kunde absolut inte somna om. Till slut så somnade jag om när klockan var sju och då är det svårt att komma upp klockan åtta. Nu är det 6 dagar kvar tills vi åker...! ♥ Igår så började Power Meet här i Västerås. Jag kan ju inte påstå att det är min favorit helg direkt. Men känner du för att komma hit till vår fina stad och kasta en ölburk eller två, äta grillkorv, bränna lite gummi på våra vägar, spotta snus på gatan och kasta allt övrigt du har med dig på gatan så är du välkommen! Det är lite av en grisfest. Dock så ska jag faktiskt träffa några vänner efter jobbet idag och umgås och "titta på bilarna"....! Men mest umgås...! :)

Ha en underbar dag!

ps: Smörj in er om ni ska vara i solen....! Man kan tydligen bränna sig i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 23:12:04
URL: http://djurförsäkring.net




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0