24 juli 2011 + RIP Amy Winehouse.

Nu sitter vi i hotell lobyn och vantar pa att bli upplockade av en taxi som ska kora oss till ett annat hotell lite langre bort pa on! Vi har stannat tre natter har pa djungelhotellet. I natt sa hade Kaka slagit ihjal en stor larv som kommit krypandes i sangen. Herregud! Vilken tur att jag inte sag den. Djur i sangen ar val antagligen det ackligaste som finns! Det rackte gott och val med den dar stora spindeln forsta natten!!

Igar var vi pa en riktigt haftig tripp! Det ar sa himla trakigt att jag inte kan ladda upp bilder har! Hoppas pa battre internet vid nasta hotell! Vi tog en bat med kapten yod over till nagra bra stallen som man kunde snorkla pa! Och jaklar vad haftigt det var! Vi matade fiskarna med vitt brod och det var hur manga som helst. Fargglada fiskar och koraller! Vi har filmat och bilder nar vi matar dom och de biter mig i armbagen! Haha. Kapten yod korde oss till tre olika platser och den sista platsen var helt magisk. Det var den stranden som jag tidigare visat pa bild. Det ar en strand som haller ihop tva sma oar! Sa fruktansvart vackert! (Bilder kommer senare forhoppningsvis). Det var storm nar vi skulle aka hem och Kaka och jag blev helt dyngsura i baten...! Det var ett par vagor som var over 4 meter sa kapten yod (haha).



Vill aven passa pa att saga RIP Amy Winehouse som dog i gar! :(



Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0