20.00 Thailändsk tid.

Hej hej! Oj oj oj vad ni får uppdatering och bilder idag. Älskar att sitta här nere vid poolen och blogga. Just nu så har jag Alex vid min sida som pratar med sin flickvän via ipaden. Så vi sitter som två muppar här på varsin solstol med havet bakom oss. Snart så kommer de andra ner och då blir det mat. Den här dagen har varit solig med härliga vindar. Jag och Kaka tog en liten promenad längs vår privata strand idag. Så vackert! Självklart så tog jag lite bilder oxå som jag tänkte visa er...! Detta är helt klart en av de vackraste platser som jag varit på!





Gick upp till hotellrummet för att duscha och ta en liten powernap vid fem. Somnade så otroligt skönt och självklart så fångade Kaka mig på bild, snussandes i min Modeflickan t-shirt...!



Nu kommer ligan så nu ska jag stänga ner här!

Puss och kram!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0