19 juli 2011.

God morgon! Här är klockan ca 10.25 på morgonen/förmiddagen. Vi har vaknat i världens skönaste sängar och ätit färsk frukt och äggröra till frukost. Nu ligger vi vid poolen/stranden. Poolen ligger nämligen på stranden i princip. Nu sover ni väl som stockar där hemma hoppas jag då jag kan tänka mig att klockan inte ens är sex på morgonen...! Här skiner solen lika starkt som igår. Paradiset är lika vackert idag som igår..!

Här sitter jag och bloggar just nu....!


Vårat hotellrum


Alex hänger i poolen


Kaka chillar vid den andra poolen...!


Stranden en meter ifrån...!


Alex och Kaka


En av hotellets barer...!


En liten drink innan middagen...


Strax innan efterrätten igår under middagen så fick alla jordens skrattanfall...! Ingen kunde sluta! Vi bara skrattade och skrattade....! Vi knde knappt äta! De måste tro att vi är helt puckade här..! De fick byta ut min mat en gång oxå då det var pesto i pastan! ....  Det är så lugnt och harmoniskt här så det är tur att de har ett gäng som livar upp stämningen lite...! Vi alla kommer antagligen att prata i slowmotion när vi kommer härifrån...!



Jag ville ta kort på Kaka i ringen på stranden...


Den var dock väldigt svår att ta sig ur....


I morgonkväll så ska vi ta en liten tripp in till Chaweng och kolla läget..!

Hoppas ni har det bra därhemma!

Mamma och pappa.... Pussa Wilgot från mig!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhhh vilka härliga bilder! :) Ljuvligt!

2011-07-19 @ 09:32:36
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0