Sista natten på Koh tao.

Idag har vi badat och solat hela dagen. Kaka och jag har skrattat så mycket så vi har ont i magen. Var ute och käkade nyss. Åt en jätte god pasta med spenat och färsk sparris. Väskorna är packade för att i morgon efter frukost så beger vi oss till Hua Hin. Det blir 1,5 timmes båtfärd och sen 4 timmar med buss ungefär. Fyfan! Ser inte alls fram emot bussresan. Avskyr att åka buss utomlands. Hoppas de har Ac. Sen kommer vi att tillbringa två nätter i Hua Hin innan vi åker vidare mot Bangkok för shopping i två dagar innan vi åker hem. Kan inte fatta att vi bara har några dagar kvar här nu. Känns lite motigt att åka hem faktiskt. Tillbaka till vardagen! Har saknat Wilgot som fan idag! Det är så mycket hundar här och varenda en får mig att tänka på honom. Vet dock att han har det bra! Idag så har väl Maria hämtat honom? :) Hoppas det kommer att gå bra för er. Och att han är snäll!...

Skriv en kommentar eller två era tråkmånsar!

Modeflickan juli 2011.

Ni glömmer väl inte bort julinumret av Modeflickan nu va? Bara för att jag är bortrest och inte påminner er i tid ;)

Den 15:e varje månad så kommer ett nytt nummer ut!

MODEFLICKAN  MODEFLICKAN  MODEFLICKAN  MODEFLICKAN  MODEFLICKAN  MODEFLICKAN

Semesterboken...

... är en av de bästa jag någonsin läst...hittills...!

Bild uppdatering, Koh Tao.

Kameran som vi har med oss gör verkligen inte platsen någon rättvisa.

Nu har vi alltså kommit till ett hotell med ganska bra internet uppkoppling. det är fortfarande segt att ladda upp bilder dock så det blir inte så många åt gången! Men här var i allafall bilder från igår. Hotellet vi har kommit till nu ligger oxå på Koh tao. Här ska vi stanna två nätter innan vi åker vidare till Hoa Hin. Det var fyra år sen som jag var där så det ska bli jätte spännande och se hur det ser ut nu. Om man känner igen sig. Kaka har bränt sig rejält och fått blåsor på hela axlarna. Så jag tyckte att han skulle ta på sig min mag-thisha idag i poolen.

Han tyckte dock att jag passade bättre i den än han. (Kan vara beredd att hålla med den här gången).

Hittade en perfekt solplats i nya poolen

Later.

24 juli 2011 + RIP Amy Winehouse.

Nu sitter vi i hotell lobyn och vantar pa att bli upplockade av en taxi som ska kora oss till ett annat hotell lite langre bort pa on! Vi har stannat tre natter har pa djungelhotellet. I natt sa hade Kaka slagit ihjal en stor larv som kommit krypandes i sangen. Herregud! Vilken tur att jag inte sag den. Djur i sangen ar val antagligen det ackligaste som finns! Det rackte gott och val med den dar stora spindeln forsta natten!!

Igar var vi pa en riktigt haftig tripp! Det ar sa himla trakigt att jag inte kan ladda upp bilder har! Hoppas pa battre internet vid nasta hotell! Vi tog en bat med kapten yod over till nagra bra stallen som man kunde snorkla pa! Och jaklar vad haftigt det var! Vi matade fiskarna med vitt brod och det var hur manga som helst. Fargglada fiskar och koraller! Vi har filmat och bilder nar vi matar dom och de biter mig i armbagen! Haha. Kapten yod korde oss till tre olika platser och den sista platsen var helt magisk. Det var den stranden som jag tidigare visat pa bild. Det ar en strand som haller ihop tva sma oar! Sa fruktansvart vackert! (Bilder kommer senare forhoppningsvis). Det var storm nar vi skulle aka hem och Kaka och jag blev helt dyngsura i baten...! Det var ett par vagor som var over 4 meter sa kapten yod (haha).

Vill aven passa pa att saga RIP Amy Winehouse som dog i gar! :(

Koh Tao.

Nu har jag antligen hittat en dator som har nagolunda internet. Tyvarr sa kan jag inte uppdatera med nagra bilder!Vilket ar valdigt synd..! Vi kom till Koh Tao igar pa dagen och har hamnat pa ett jatte fint stalle som ligger mitt i djungeln kanns det som. Vi bor i en liten stuga med terass i ett litet omrade mitt i skogen. Restaurangen serverar otroligt bra mat och stranden ar jatte fin! Dock sa hittade jag och Kaka varldens storsta spindel pa min kudde precis innan vi skulle ga ner till havet i morse. Och nar jag sager varldens storsta sa tror ni sakert att jag overdriver...! Men icke! Den var verkligen sjukt stor! Den lag och gomde sig bakom min kudde och bredvid min bok! Fick tag i boken med hjalp av min snorkel tillslut (haha) och sen forsokte Kaka sla ihjal den...! Det gick inte sa bra! Nu har de baddat om och forhoppningsvis sa far vi lite somn i natt trots tankarna pa monsterspindeln! Idag ar det heller ingen vanlig dag! Idag sa fyller namligen Kakas pappa 50 ar och vi borjade fira redan i morse med sang, paket, vin och frukt innan frukost. Grattis varldens basta svarfar! Du ar vard den basta fodelsedagen som man kan fa! Forovrigt sa mar alla bra forrutom Alex som har feber stackarn. Men ar pa battringsvagen och forhoppningsvis sa kan han vara med i morgon igen. Har sett att det har tokregnat i Vasteras och att vagarna ar oversvammade! Verkar ha varit ett riktigt ovader...! Hoppas allt ar bra med alla! Nu ar det snart dags for middag!

Kram pa er!

Coconut spa.

God morgon! Idag så vaknade vi till lite mindre dis, men det ser ut som att det håller på och spricker upp lite..! Har ätit frukost och nu ligger vi vid poolen/stranden. Internet funkar riktigt bra här! Hoppas bara att det funkar lika bra på det andra stället vi ska på på Koh Tao. Dit åker vi i morgonbitti! Ikväll så ska vi ta en tripp in till Chaweng och titta runt lite...! Vi behöver verkligen köpa en ny plånbok. Jag har alltid en "rese-portmonä" (stavas det så?) med mig. Denna gula lilla söta som jag har med mig på denna resa har förfallit helt i fukten och solen.

Snart så ska jag upp till Coconut Spa och få en Facial Treatment...!

20.00 Thailändsk tid.

Hej hej! Oj oj oj vad ni får uppdatering och bilder idag. Älskar att sitta här nere vid poolen och blogga. Just nu så har jag Alex vid min sida som pratar med sin flickvän via ipaden. Så vi sitter som två muppar här på varsin solstol med havet bakom oss. Snart så kommer de andra ner och då blir det mat. Den här dagen har varit solig med härliga vindar. Jag och Kaka tog en liten promenad längs vår privata strand idag. Så vackert! Självklart så tog jag lite bilder oxå som jag tänkte visa er...! Detta är helt klart en av de vackraste platser som jag varit på!

Gick upp till hotellrummet för att duscha och ta en liten powernap vid fem. Somnade så otroligt skönt och självklart så fångade Kaka mig på bild, snussandes i min Modeflickan t-shirt...!

Nu kommer ligan så nu ska jag stänga ner här!

Puss och kram!

19 juli 2011.

God morgon! Här är klockan ca 10.25 på morgonen/förmiddagen. Vi har vaknat i världens skönaste sängar och ätit färsk frukt och äggröra till frukost. Nu ligger vi vid poolen/stranden. Poolen ligger nämligen på stranden i princip. Nu sover ni väl som stockar där hemma hoppas jag då jag kan tänka mig att klockan inte ens är sex på morgonen...! Här skiner solen lika starkt som igår. Paradiset är lika vackert idag som igår..!

Här sitter jag och bloggar just nu....!

Vårat hotellrum

Alex hänger i poolen

Kaka chillar vid den andra poolen...!

Stranden en meter ifrån...!

Alex och Kaka

En av hotellets barer...!

En liten drink innan middagen...

Strax innan efterrätten igår under middagen så fick alla jordens skrattanfall...! Ingen kunde sluta! Vi bara skrattade och skrattade....! Vi knde knappt äta! De måste tro att vi är helt puckade här..! De fick byta ut min mat en gång oxå då det var pesto i pastan! ....  Det är så lugnt och harmoniskt här så det är tur att de har ett gäng som livar upp stämningen lite...! Vi alla kommer antagligen att prata i slowmotion när vi kommer härifrån...!

Jag ville ta kort på Kaka i ringen på stranden...

Den var dock väldigt svår att ta sig ur....

I morgonkväll så ska vi ta en liten tripp in till Chaweng och kolla läget..!

Hoppas ni har det bra därhemma!

Mamma och pappa.... Pussa Wilgot från mig!!

Paradiset.

Nu mina vänner så har vi hamnat i paradiset tror ja bestämt! Vi bytte hotell idag och åkte till andra sidan ön. Och det är så otroligt vackert här! Just nu så sitter jag på en solstol och bloggar med havet rakt framför mig. Har inte kunnat blogga på någon dag då internet inte har funkat. Men allt är bra med oss och vi har KANONväder!

Det kommer fler bilder sen! Har jätte dåligt med batteri på datorn.

Måste även rekomendera min bok som jag läser här nere...! "I det tysta"...! Riktigt bra! Och hemsk!

Hörs sen...!

16 juli 2011.

Nu har vi varit och atit pa en jatte mysig restaurang nere vid havet. Efter det sa var vi pa en pub och drack en drink. Satt en kille och spelade gitarr och sjong! En thailandsk trubadur skulle man kunna saga! Sjukt duktig! Har ar klockan 23.55 just nu och vi sitter i hotell lobbyn och dricker singha och tittar pa fotbollen. Eller dom tittar pa fotbollen! Jag sneglar mest och tittar runt pa olika bloggar! Fick hur mycket myggbett som helst nar vi var och kakade sa var tvungen att springa till ett apotek och kopa salva! NU Maria fattar jag vad du menade nar du sa att jag skulle ta med myggmedel!!! Gjorde namligen inte de! Det ar helt stjarnklart sa i morgon sa far vi antagligen fint vader oxa! Det ar sa underbart har! Hela atmosfaren ar alldeles magisk! I morrn kommer det fler bilder!

Vi har det bra!

Första inlägget från Thailand! Vi har det helt underbart här! Flygresan gick bra! Mellan landade i Wien och fick springa till nästa flyg för att hinna med! Sen var det tio timmars resa kvar. Tiden gick ganska så långsamt då det var så fruktansvärt svårt att sova! Men slumrade till en liten stund i allafall...! När vi väl kom fram till Bangkok så tog vi ett litet flyg till Koh Samui där vi är nu. Så otroligt vackert här! Gick en sväng igår kväll när vi kom fram och kikade in stället, åt mat och sen gick vi och lade oss relativt tidigt. Idag så har vi varit på stranden hela dagen. Dock så har det tyvärr varit molnigt idag, men det sprack upp ordentligt nu på eftermiddagen så vi hoppas på fint väder i morgon. Kaka har redan bränt sig lite och jag med, i pannan! Men vi känner oss tokbleka fortfarande! :) Nu ska vi ta en liten powernap och sen ska vi göra oss i ordning för att gå ut och ta en öl och lite mat...! Ha det bra så länge så hörs vi snart igen! ;)

Nu åker vi mot Arlanda om en timme!!!

img_0839 (MMS)

Morgonmys!

img_3080 (MMS)

Dagen före avfärd.

Här har det packats som sjutton hela dagen. Mamma var här en sväng nu på kvällen oxå. Hjälpte henne med hennes ögonbryn. Dom blev jätte fina! Min fina mamma! ♥ Just nu så är det fotbollskväll här hemma. Närmare bestämt för Kaka och Willen. Jag gör en massa andra saker. Är inte så fotbollsintresserad direkt. Tycker mest synd om hon som har skavsår och inte kan vara med. Hon som Kaka tycker är störtlöjlig.

Klippte Wilgot idag oxå! Herregud! Det tar sån tid! Men lillen är i allafall några hårstrån färre och kan nu vara ute och leka utan att bli för varm när vi är iväg. Det känns bra i mitt lilla vovvehjärta!

Vill passa på och hälsa ett STORT grattis till min fina vän HANNA (hipphipp) som fyller år idag oxå! ♥ Tråkigt att jag inte hann närvara vid födelsedagsfikat nu ikväll....! Hoppas ni andra hade det jätte mysigt!

Min håriga prins.

Har vaknat och insett att jag ska vara ifrån min prins i tre veckor. Inget slaffsande gos på morgnarna, inga små håriga mjuka kramar innan man somnar och ingen som är där jag är 24-7! Hur ska detta gå egentligen?! Dock så vet jag att han kommer att vara tillsammans med människor som älskar honom och som ger honom gurka och ost på fina små brickor i perfekt skurna bitar. Att han kommer att få följa med på golfbanan (vilket han älskar) och leka utomhus jätte mycket. Men herregud vad jag kommer att sakna dig när vi är borta! ♥

Världens bästa solpuder.

What am I doing?

Sitter och lyssnar på Marie Fredriksson, äter kitkat och designar sidor till nästa Modeflickan...!

Sista jobbdagen.

God morgon! Här sitter jag och Willen och myser! ♥ Eller det är mest jag som myser. Han är mest trött...!

Idag är sista jobbdagen innan vi ska ut och resa! Måste fixa en del grejer på stan innan....! Och hinna äta lunch, annars dör man vid tre tiden. Vill även tala om att bloggen kommer att uppdateras även ifrån Thailand. Kamera och dator medföljer såklart. Bara att hoppas att Internet vill samarbeta därnere....!

Ha en bra dag ♥

Tre dagar.

Jag kan inte fatta att om tre dagar så beger vi oss till denna vackra plats på jorden!

Hur ska det är gå då? Kaka är redan sur på...

img_7631 (MMS)

Hur ska det är gå då? Kaka är redan sur på mig för att jag har visat honom typ 40 klänningar som jag vill ha med!....

Ovanligt många besökare.

Hej hopp gummi s****!

Hur har ni det i värmen? Idag har jag haft ovanligt många besökare trots bristen på inlägg? Dock så har jag ingen aning om varför? Kanske någon av mina fina läsare kan tala om det för mig? Playstationkontrollen har suttit fastklistrad i mina händer nu på eftermiddagen/kvällen och jag kan inte med ord beskriva hur roligt "Little Big planet 2" är! ;) Ni bara måste prova! Idag har jag även fortsatt ladda inför resan. Plockat fram lite fler grejer...! (Kommer få plocka bort hälften sen när det åker ner i väskan!). I helgen så var det ju Power meet här i Västerås och det var en lika stor grisfest som vanligt. Några fina bilar var det ju såklart.... för dom som är intresserad av sånt! Självklart så är känslan över Västerås rolig när det är Power meet med tanke på att folk kommer ut! Det händer något! Men som ni har förstått vid det här laget så är jag inte så förtjust i själva grejen. Vi satte oss i allafall i ett dike och kikade lite på "bilarna" och träffade några vänner i fredags. Det var riktigt trevligt. Gick hem ganska tidigt med tanke på att jag skulle jobba hela lördagen....!

På lödagen sen så jobbade jag tillsammans med Jossan och Ajlin. Vi hade riktigt bra med folk. Så pass så att jag fick jobba över en halvtimme. Gjorde om lite i butiken och rea-varorna flög över lokalen så som folk attackerade dem. På kvällen sen så åkte jag, Kaka och Wilgot hem till Kakas pappa och grillade. Myspys! Pratade om resan och hade det allmänt trevligt. Åkte hem tidigt. Kollade på film och somnade relativt tidigt. (Pensionär).

I morrn så drar jag, Kaka, Maria och Viktor iväg och badar om det är fint väder! Hoppas ♥

Jag skäms inte över att säga att jag antag...

img_1679 (MMS)

Jag skäms inte över att säga att jag antagligen är den barnsligaste 26 åringen som finns...! Lyckan är fulländad! Tack älskling!

Tjennaaaaaa!...

img_8107 (MMS)

8 juli 2011.

Morrn morrn! Idag försov jag mig lite. Börjar inte jobba förrän elva men hade tänkt göra en massa andra saker innan. Vaknade inatt och kunde absolut inte somna om. Till slut så somnade jag om när klockan var sju och då är det svårt att komma upp klockan åtta. Nu är det 6 dagar kvar tills vi åker...! ♥ Igår så började Power Meet här i Västerås. Jag kan ju inte påstå att det är min favorit helg direkt. Men känner du för att komma hit till vår fina stad och kasta en ölburk eller två, äta grillkorv, bränna lite gummi på våra vägar, spotta snus på gatan och kasta allt övrigt du har med dig på gatan så är du välkommen! Det är lite av en grisfest. Dock så ska jag faktiskt träffa några vänner efter jobbet idag och umgås och "titta på bilarna"....! Men mest umgås...! :)

Ha en underbar dag!

ps: Smörj in er om ni ska vara i solen....! Man kan tydligen bränna sig i Sverige!

The White One.

Ska precis påbörja min tandblekningsbehandling med The white one pennan! Tror ni att det funkar?.....

Såhär står det på deras hemsida:

Det är otroligt många bloggare som testat och varit nöjda! Dessutom så har modette gjort en undersökning! Den kan ni läsa om HÄR...! Absolut värt att testa tycker jag! Återkommer med resultatet...!

thewhiteone.se

Bikinifrossa.

Jag brukar absolut aldrig spendera massa pengar på bikinis när jag ska åka utomlands. Har alltid sagt att jag hittar någon där. Men varje gång som vi varit utomlands så har jag varit sur över att jag inte haft fler byten med mig och har absolut inte hittat någon bikini på plats. Så denna gång är jag förberedd!

randig jc (gammal)
blommig intersport 300 kr
svart Lindex 300 kr

En dag i solen ♥

Åh va skönt det var att vara ute i solen idag! Vi åkte till björnön och satt där på stranden. Pratade, åt sallad, åt glass och vattenmelon! :) Vi åt och solade! Thats life...! Det var verkligen tokvarmt men det var bara Viktor som vågade bada....! Jag brukar inte vara någon badkruka men idag kändes det alldeles för kallt!

Längdskillnaden mellan Maria och Viktor är ooooooobeskrivligt rolig...!

Sola bada och umgås med Maria, Virre och K...

img_4432 (MMS)

Sola bada och umgås med Maria, Virre och Katta! Blir snart upphämtad med caben! <3

Juuuliiiiiiii.

Fick sms från Verro nyss!

- Ninnie det är inte juni nu utan juli!

Haha! Både idag och igår så har rubriken varit 5 juni och 6 juni istället för juli....!

Ooooops! Självklart så är jag medveten om att det är juli och inte juni :)

Kollar på Eat Pray Love! Underbar film <3

img_3821 (MMS)

6 juli 2011.

Oj vad jag har hållit på och fixat idag! Skurat badrummet, dammsugit, tvättat och plockat fram mer grejer som vi måste ha med oss på resan. Tänk att det bara är en vecka kvar nu tills vi åker! Helt sjukt!!! Ska sätta mig och jobba på några artiklar nu och sen ska jag bara slänga mig i soffan hela kvällen. Det är så skönt när man får saker gjorda när man är ledig! Kaka ska iväg ikväll så jag och Wilgot ska ha myskväll för oss själva. Tjing!

Gentleman wraps.

Då Willen har en förmåga att märka revir i ren protest när han lämnas bort så har vi varit och köpt en liten hundblöja åt honom som familjen kan använda på honom när vi är bortresta! :) Han tyckte nog att blöjan var sådär! Men den är väldigt praktisk. Det heter ju GENTLEMAN wraps så manlig är han ju fortfarande sötisen! :)

Handbagage.

I förrgår så slog jag till och köpte min handbagageväska som jag lagt undan på jobbet! Den är verkligen perfekt! Superbra utrymme och småfack! Dessutom så jäkla snygg! Love it ♥

Esprit 699:-
(finns även ett långt band till)

Har paus! Håller på och packar/storstädar!...

img_5279 (MMS)

Har paus! Håller på och packar/storstädar! Återkommer ikväll....!:)

5 juli 2011.

Hej på er! Här är vi uppe och studsar. Tog låååång tid att ta sig upp ur sängen idag. Var riktigt trött i morse! Men nu är jag redo. Har en jätte konstig frisyr och ett sår under näsan som ser ut som en snorkråka, men annars är det okej! :) Inte många dagar kvar tills vi åker nu! Wehooooo....! Håller på och lägger upp kläder på köksbordet för att få en överblick över vad vi ska ha med oss. Sen kan man gå och ta bort eller lägga till.... ah ni fattar... vart efter! Såhär såg det ut för ett par dagar sen då jag sprang runt som en annan hemmafru i mitt hårband...!

Saker har kommit och gått på köksbordet sen dess...! :)

God morgon! Vi är nästan vakna!

img_3392 (MMS)

Byxtjuven.

Hej! Ska strax gå och lägga mig. Tänkte bara uppdatera lite här först. Det var som sagt en riktigt lång dag på jobbet idag! Var där redan klockan åtta. Åt frukost och ordnade med allt som skulle fixas innan öppning. Sen var det minst sagt en händelserik dag! Vi tog en tjuv på bar gärning! Det var en kund som kom springandes när jag stod i kassan och sa att det var en kvinna i provrummet bredvid som hade stulit ett par byxor! Jag for upp till min chef som sprang efter henne tillsammans med en annan jobbarkompis medan jag ringde på vakterna. Min chef hade fått tag på henne till slut och vakterna kunde ta henne. Sen hade vi besök av väktare och poliser. Byxorna kom tillbaka och alla var nöjda och glada. Förrutom byxtjuven! Som dessutom försökte ta ett par byxor på rean! Inte hennes favvodag kan tänkas! Sen fick jag träffa en ny arbetskamrat som skall börja hos oss i morgon. Verkar väldigt trevlig! Och precis innan jag skulle stänga så kom det in ett par som letade bröllopskläder till mannen! De ville ha en hel outfit i vitt linne. Det fixade jag och de blev jätte nöjda! Så otroligt roligt att få hjälpa ett par med sin bröllopsoutfit och veta att de går ifrån butiken nöjda och glada! :)

Nu ska jag sova! Är dödstrött! Hörs mer i morgon!

Btw så är det som sagt inte lika roligt att blogga när ni inte kommenterar!?

Ny bikini.

Såhär ser min supersöta bikini ut som jag köpte i lördags....!

300 kr Intersport

Lång dag.

God morgon! Här är jag uppe med tuppen! Ska åka ner till jobbet snart så jag hinner med allt som behövs göras innan öppning. Jag både öppnar och stänger idag så det blir en lång dag! Kika in lite senare så kommer det en bild på min bikini som jag köpte i lördags! Love it ♥ Ha en jätte fin dag!

Bild från i lördags morse

Sömndag.

Ojojoj vad bakfulla vi är idag! (Får man skriva det på bloggen?!) Igår så åkte vi hem till mamma och pappa runt halv sju, där bjöds det på pizza och rosé! Sen gick vi ner på stan och precis när vi kom in och ner så började September att spela. Fasen va grym hon är! Hon rör sig så otroligt snyggt! Och sjunger som en gudinna! ♥

Det var verkligen sjukt mycket folk!

Efter September så gick vi vidare och hamnade till slut på Varda! Där hade de byggt ut sin terass med ett tält och även där var det otroligt mycket folk. Vi lyckades i allafall få ett bord till slut, så där satt vi och mös. Träffade på Matilda, Kristin, Andreas och Sanna där oxå. Riktigt roligt!

En glad Kaka.

Idag är vi lagom sega! Underbara svärmor Anna-Lena bjöd på fika idag! Kaka fick en lite försenad födelsedagspresent oxå! :) Pengar till Thailand. Underbart! Sen fick vi smarrig sockerkaka med grädde och jordgubbar ♥

Nu ska ja kolla på en film i sängen! ♥

Färdigjobbad och festivaldax! Först hem ti...

img_9897 (MMS)

Färdigjobbad och festivaldax! Först hem till mamma o pappa på pizza och sen ner på festivalen! Ikväll spelar September och Petter!

Nu får vi se om det här inlägget ens komme...

img_5117 (MMS)

Nu får vi se om det här inlägget ens kommer upp!? Hur som helst...! Jag gick precis förbi Thomas Di Leva och hans son här på stan! Han är verkligen mycket större och längre i verkligheten! Både han och hans son hade lila klänningar!:) Just nu så sitter jag på jobbet och äter en tidig lunch! Ska strax ner och jobba! Var förbi Inter Sport och köpte en bikini som ni ska få se sen! Supersöt:):) Ha en fin dag!!

1 juli 2011.

Pfhuuu! Det är kvavt ute! Det ser ut som att det ska börja regna vilken sekund som helst. Och vi har tur som precis har kommit innanför dörren. Jag tog med mig sjusovar Wilgot på en lång promenad bort till mammas jobb. Där åt vi lunch i solen och sen gick vi hem igen. Ibland är det så underbart skönt att bara vara ute och gå.

Vi gick och köpte sallad som vi åt i solen medan Willen låg och vilade sig i skuggan....!

Idag är det första juli och jag kan inte fatta att det bara är 13 dagar kvar tills vi åker!! ♥

I paket nr 2.

I det andra paketet som jag hämtade i onsdags så var det lite "leftovers" från Modeflickan goodiebagen! Det fick inte riktigt plats i det förra paketet så det fick skickas separat. Hur som helst så var det sheer blonde produkter från John Frieda!

Thanx ♥

God morgon!

Här ligger vi och myser! ♥ Idag är jag ledig och solen är borta! :( Jag som hade tänkt sola lite idag. Men ska nog dra med mig Willen ut på långpromenad istället. Hoppas ni får en jätte fin dag!