En riktig vilde i sängen.

Nu undrar jag hur många personer som kikade in här endast pga av rubriken?!

Nu är det såhär att min pojkvän är en riktig vilde i sängen. Nu pratar jag inte om det där andra utan om när han sover. Han slåss, han låter, han snarkar, han pratar, han tar mitt täcke trots att han har ett alldeles utomordentligt skönt täcke själv....osv. Det går i perioder. Ibland sover han så fint så! Och ibland är han ett monster att ligga bredvid. Jag som alltid har fått höra att jag ligger precis blickstilla när jag sover. Jag somnar i en ställning och vaknar oftast i samma. Ibland har folk fått gått fram till sängen och lyssnat om jag i överhuvudtaget andats. Men Kaka... han lever loppan på nätterna han! Vad vill jag säga med det här då? Jo!, att jag blev väckt av båda mina killar i morse klockan 05.30. Den ena (Kaka) slog till mig i magen och den andra (Wilgot) låg och pep skit högt i någon dröm. Kuliga killar! Så jag gick upp då. Orkade inte ligga kvar eftersom jag var så förbannad. Gjorde frukost och sen åkte jag och tränade. Go me!

Frukost.


Tycker btw att ni kommenterar för dåligt! :)



Kommentarer
Postat av: KAKA

Vaddå jag menar inte det där andra??

2011-01-19 @ 11:44:05
URL: http://www.sveaskydd.com
Postat av: B R O W N S U G A R

Gottit :D

2011-01-19 @ 13:10:53
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Tova

EXAKT samma sak är det hemma hos oss! Ibland kan jag bara ligga och garva åt skiten :) Urbra blogg btw!

2011-01-19 @ 20:50:40




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0