Att ha en bästa vän.

Jag har en väldigt fin bästa vän. Hon heter Maria! Det är vi som är Ninnie och Maria (inte tvärtom). Det är vi som är piff och puff, Nisse och Hjärt, bill o bull och det är vi som är dom som alltid har hållit ihop oavsett vad som dykt upp i livet. Många gamla vänner från dagis och skolan undrar hur fasen vi fortfarande kan vara så tajta. Det vet bara jag och hon. Under de här 19 åren så har vi gått igenom massor tillsammans såklart och efter allt så har vi nog aldrig varit så nära som vi är just nu vid 25 års ålder. Det är pretty amazing! Nu är hon i Thailand och har varit där i två veckor. Jag har aldrig saknat henne så här mycket när hon har varit borta någon gång! Men i morrn kommer hon äntligen hem igen! Tjiiihooo.




Kommentarer
Postat av: Verro

Åh vad härligt att läsa. Jag vet precis vad du pratar om, det är unikt att ha en sån nära vän och så länge. Vi ska vara lyckligt lottade att vi är omringade av så många fantastiska vänner. Du är en av dem Love you/V

2011-01-19 @ 15:13:12
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: Katta

Förstår precis vad du menar.. folk fattar inte att jag och verro fortfarande sitter ihop=)

BTW, ja satt och letade efter "gillaknappen" under ditt inlägg.. facebook skadad eller vad??? Haha!!

2011-01-19 @ 16:16:27
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: ANN

Du är så fin NINNIE! Underbart att få vara din vän :)

2011-01-20 @ 09:56:56
Postat av: mary eckemark

åhhhh min älskade vän vad fint!!!!! blev lite tårögd! äntligen får vi träffas idag! weeeiii

2011-01-21 @ 11:13:38




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0