En ytterst liten uppdatering.

Här kommer en rejäl uppdatering sen senast.

Torsdag-
I torsdags så var jag ledig och städade hemma. Dagen började med att jag hittade en fot på köksgolvet. Insåg ganska snabbt vems fot det var! Just det!, flodhästens. Flodhästen har inte så många kroppsdelar kvar vid det här laget. Ingen svans, inga öron, ett halvt öga och nu ingen fot. Skulle egentligen ner på möte på stan men det blev inställt. Istället så träffade jag mamma. Vi åkte ut på Erikslund och kikade lite. Var in på systemet och köpte öl till Kaka som skulle ut på fredagen och in på Chili för att leta pläd åt Lina. Hittade ingen pläd men hittade massa andra roliga och snygga saker. (Som jag inte köpte btw). Riktigt coola tavlor fanns det där. I tavlorna så hängde det stora halsband i metall. Riktigt snygga. Mamma gick runt och klämde lite på alla engelska nallar därinne medan jag kärade ner mig i en "myrslok". Sen storhandlade vi innan vi åkte hem igen.


Fredag-
På fredagen gick jag upp tidigt för att göra mig i ordning för möte nere på stan. Mötet var på en reklambyrå. Där fick jag mer kött på benen när det gäller mina planer inför framtiden. Efter mötet var jag in till Maria på Thé boden och drack en stor kopp rött te med lime och tranbär. Mums! Pratade lite och hjälpte till lite med några Thé lådor innan jag begav mig vidare till Kakas mammas jobb där jag uträttade några ärenden och hälsade på. Gick in på Makeup Store på hemvägen och gjorde av med lite presentkort jag fått i julklapp. Det blev en borste, ny foundation och ett rouge. (Tummen upp).


På fredagskvällen var Kaka ute och härjade med några kompisar och jag lekte hemmafru. Jag tog ett långt bad, bakade cupcakes (till söndagens bravader), rensade sminklådan och gick och lade mig väldigt tidigt då jag skulle upp kvart över fem på "morgonen" på lördagen för att jobba.




Lördag-
På lördagsmorgonen stod klockan på 05.15. Dels för att jag vaknar bättre om jag får snooza en kvart och dels för att jag skulle möta en ny tjej som skulle få intro 06.30. Jag som väldigt sällan försover mig var tydligen extremt trött denna morgon då jag stängde av alarmet i sömnen och vaknade i panik när klockan var 06.12. Gaaaah! Jag HATAR att försova mig! Slängde mig upp. Hade extrem struktor på vad som skulle göras och var iväg 06.27. Jobbade sen hela lördagen och intoducerade en ny tjej. När jag kom hem var jag som levande död. Det var länge sen jag var så trött. Däckade totalt och vaknade en timme senare. Sen var det inte så mycket mer som hände på lördagen. Kollade på film med Kaka och hämtade pizza. Sen somnade jag igen.

Söndag-
På söndagen vaknade jag upp och kände mig riktigt hängig. Men då vi hade en inplanerad överrasknings-babyshower för Kristin som ska föda "vilken minut" som helst så packade jag ner mina cupcakes, tog två alvedon och begav mig hem till Maria där vi skulle samlas. Gick över till Kristin som praktiskt taget bor granne med Maria numera och hon blev ju såklart jätte överraskad. Hon fick en sängmobil till bebben och en bröstpump (aj). Sen fikade vi innan Kaka hämtade upp mig då han hade varit och spelat match i Estocolmo.




När jag kom hem ifrån Kristin så kände jag mig jätte konstig. Och det visade sig senare på eftermiddagen att jag hade hög feber. (Inte så konstigt då). Igår hade jag oxå feber men idag känner jag mig bättre.



I morgon ska jag hem till Kristin och fota henne, Milton, bebben i magen, Matilda och Lilly. Då min kamera har bråkat lite med mig på senaste tiden så hoppas jag att den är snäll i morgon. Sen blir det förmodligen jobb på eftermiddan/kvällen. Nu ni, nu fick ni så ni teg! :) Ni som varit puppiga för att jag inte uppdaterat ordentligt.

Later.

Kommentarer
Postat av: Verro

Nej vännen det är hemma hos Johan. En sån där spis som ger massa värme som ett varmt elementet. Asskönt:)

2011-02-02 @ 09:17:36
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0