Tjillevippen! Här ligger jag i sängen med ...

img_1023 (MMS)

Tjillevippen! Här ligger jag i sängen med min lilla dator och tittar på "The Romantics". Älskar alla filmer med Malin Åkerman så antar att jag kommer älska denna oxå. Har varit och badat med Alex och pratat med Maria en timme i telefon. Ungefär som vilken måndag som helst!   Självklart spelat lite bakery story oxå och även diskuterat spelet med Kathleen och Maria som om vi pratade om något som gällde liv eller död. Ett mycket viktigt spel! Hoppas ni har en härlig kväll! Och haft en bra alla stjärtans dag! (där kom det!) Hejs!


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Låter som en film som jag skulle gilla också! Ska jag försöka ta mig tid att se någon dag!

2011-02-14 @ 22:17:45
URL: http://www.matildasalmen.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0