Operation vinterpäls.

Hej på er! Jag har kramp i handen! Har stått hukad över en pall med Willen på, på badrumsgolvet och klippt honom. Fick bara nog på all päls som tappas överallt. Och då han är livrädd för klipparen så var jag tvungen att klippa med sax. En hel vinterpäls med sax! Tålamod är en klippares bästa vän. Det kan jag lova. Nu är han i allafall klar och tio kilo lättare. Tassarna och klorna får vi ta ikväll då Kaka är hemma. Willen och jag har en förmåga att bli lite väl osams när jag gör det själv. Så jag bespar oss den fighten idag.



(bilderna är tagna av mig och får EJ kopieras utan min tillåtelse)

Idag är det strålande sol ute! Men verkligen snoooooooooooooooooooooooooooooor-kallt! Just nu håller jag på med lite husmors sysslor, såsom tvättning, dammsugning och te drickande. Senare bär det av till jobbet några timmar. Sen blir det en mysig hemmakväll med film och popcorn. I köket så står dock en väldigt frestande flaska rödvin som jag tror att jag ska öppna i morgonkväll. Ann och Maria var oxå sugna! Någon mer som vill ses i morgon? Hojta!

Ha en bra dag!

Och idag vill jag även hälsa ett stort GRATTIS till Maria E och Viktor på deras dag! Hipp hupp.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0