Nya tag.

- Vafan! Varför har du inte bloggat på så länge?!
- Ninnie! Seriöst, nio dagar utan ett enda inlägg?!
- Vad har hänt med din blogg?
- Vart har du tagit vägen?

Hej på er!

Här har ni mig och ett inlägg efter en tid. Det har varit en tid med väldigt mycket som har hänt i mitt liv. Både negativt och positivt. Något sorgligt hände för några dagar sen och kände då att jag inte orkade blogga alls. Men nu känner jag att det är dags att sätta igång igen. Bloggen är även omgjord för att det ska bli som en nystart igen.

(Ser du inte den nya designen så tryck F5)

Welcome back to myself!


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Kul att du är tillbaka....ibland måste man ta en liten paus=) Du ska veta att du är saknad i bloggvärlden när man inte hör från dig...Stor kram

2011-02-12 @ 22:31:56




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0