Jag har spelat in mitt liv på video men jag har inte hunnit se det än. Tanken är att man ska kunna spola över alla tråkiga partier och sedan kunna köra alla mysiga i slow-motion om och om igen!

Har precis kommit hem. Det har varit en dag med massor av nya intryck. Saker börjar falla på plats nu. Kan inte riktigt skriva vad detta handlar om men förhoppningsvis något bra som är påväg att hända i mitt liv. Och blir det till något bra så skrivs det naturligtvis på bloggen. Så är ni nyfikna i en strut så håll ögonen öppna här. Kom hem till en väldigt glad hund. Han har varit ensam i nästan 4 timmar. Ovanligt när det gäller honom. Äntligen händer det något tänkte han. Låt mig vara, jag vill sova, tänkte jag! Kaka är i Estocolmo och spelar bandy. Så han kommer nog inte hem förrän i natt någongång. Då sover jag, för längesen!

Jag kom även på idag att jag inte har visat er mina nya kängor från have2have. I love them!



Hoppas ni har haft en lika händelserik dag som jag!

Vill även passa på att säga Grattis till min Vän Kristin "Kicki" som fyller en massa år idag! Hipp hipp!



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0