Close-up.



Tjenare. I morse så kom jag inte upp ur sängen. Willen hoppade runt, drog i täcket, gnällde och slickade mig i ansiktet. Men jag vände mig bara om, stängde av alarmet och la en kudde över huvudet. Det blir strax en långpromenad till jobbet. Har ingen lust alls idag. I allafall inte att gå dit i snö kaoset. Thailandsresan i juli börjar kännas mer och mer lockande. Fyfan va trött jag är på snö, slask och att vara likblek.



Någon föresten som såg Big Brother igår? OMFG. Vad finns det för människor i vårt land? Den ena var ju bara mer korkad än den andra. Jag blir på riktigt mörkrädd. Och självklart så bara måste jag ju kolla! Sjukt. Jag är ett starkt bevis på en person som faller för förnedring-Tv tillsammans med resten av Sveriges befolkning. Jag vet! Och vill en tre barnsmorsa förstöra sitt liv och även sina barns så är jag bara en av flera hundra tusen som kommer sitta i soffan med en kopp Te och kolla på i vår.





Kommentarer
Postat av: wictoria

Jag har till och med köpt big brother-kanalen, hihi :)

2011-02-22 @ 13:46:21
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0