Att sova med hund och sambo i samma säng.



Här sitter jag med en kopp Kamomill te och fixar sidor till nästa nummer av Modeflickan som kommer ut på Tisdag. Detta kommer att bli ett fullspäckat nummer med massa härlig inspiration och massa mer, såklart! Har sovit som en gud i natt och inte vaknat en endaste gång. Inte ens när morotskakan var klar (Se inlägget nedan för den som blir förvirrad). Kaka och Willen sover fortfarande! Riktiga tröttmössor. Jag hör något pip från sovrummet i bland och jag antar att det inte är Kaka som ligger och piper i sömnen. Willen har börjat drömma så otroligt mycket när han sover. Han låter, sparkar, morrar, springer och härjar på alla sätt han kan. Ibland vaknar han till och i princip reser sig, trampar så hårt han kan fram till ett nytt ställe i sängen där han senare säckar ihop och somnar om i en djup suck! Jo jag säger då det, det är en match att sova i lugn och ro med mina grabbar. Igår hade Kaka trasslat in sig i sina iphone hörlurar i sömnen oxå. Jag fick panik och trodde att han skulle strypas. Med all min kraft lyfte jag upp en tungsovandes Kaka och lossade på hörlurarna. Och i förrgår flög han upp och sa att han blödde näsblod. Där ser man! Nu kanske ni förstår varför jag är så nöjd över att ha sovit gott i natt utan att bli väckt.

Ha en bra dag!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0