Överskottsenergi.

Jag som sa att jag skulle ta det lugnt idag! Det har jag inte gjort! Jag har storstädat heeela lägenheten. Skurat, dammat, dammsugit, skrubbat och härjat vilt här hemma hela dagen. Riktigt skönt nu när vårat lilla hem bara glänser! Mamma var här en sväng på kvällen. Färgade och plockade hennes ögonbryn i vanlig ordning och dom blev kanonsnygga. Sen skurade jag lite till, lagade mat, gjorde matlådor och sen fick jag plötsligt för mig att jag skulle rensa nagellacksburken...?! Något som jag har tänkt göra varje gång jag sett den...! Men idag har jag haft någon överskottsenergi i kroppen hela dagen. Rensade den och fick slänga hälften! Hade väl legat där ett par år vissa av dom. Stenhårda! Skönt att ha allt detta gjort! Nu kan jag sova gott ♥



Kasta


Spara


Just nu så sitter jag och "what´s-appar" med Maria. Humornivån är hööög nu....!




Kommentarer
Postat av: Verro

Haha. Alltså ni två, ni är för roliga:) vill se bilder på ommöbleringen:)

2011-08-17 @ 21:49:32
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0