Fortsätta.

Kommer fortsätta blogga! Har tänkt och tänkt på hur sjutton jag ska göra med bloggen egentligen och jag kom fram till att jag antagligen kommer att sakna den för mycket om jag inte fortsätter att skriva. Däremot så ska jag göra om den lite igen för att få lite ny inspiration och även sluta skriv inlägg för att jag måste! Utan för att jag vill! Ingen mer stress över ett visst antal inlägg per dag. Jag fick lite pepp från mina vänner och även några fantastiska mail...! Det är så rörande att se att så många bryr sig som har följt bloggen så länge!  Fick bland annat dessa fina ord....



Tack Kristina (beauty by K ) för de värmande orden!

Idag fick jag något ryck och möblerade om lite här hemma. Tycker att vi använder vårat kök alldeles för lite. Vi har hur mycket plats som helst där. Men det har mest lagats mat och agerat förvaringsplats. Det är svårt att möblera eftersom att det är rundade fönster. Men det är ju otroligt snyggt. Så idag ställde jag mitt gamla skrivbord framför mittenfönstret. Kommer nog ha det så ett tag! Ska byta gardiner oxå. Vill få in lite värme där.



I morrn så ska vi äntligen plocka bort den hemska rean! Ska bli alldeles underbart att börja jobba som vanligt igen och inte känna sig cp-stressad hela tiden! :) Så ska vi bygga om lite i morgon oxå och sånt tycker ju jag är kanonkul. Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kika på en film tror ja...! Hade.

AVICII - Fade into Darkness



Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du fortsätter att blogga :)

2011-08-14 @ 20:14:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0