Det vankas pizza och film! Har knappt träf...

img_4902 (MMS)

Det vankas pizza och film! Har knappt träffat Kaka på hela veckan så ska bli mysigt med myskväll ikväll! Vi har jobbat om varandra + att en ny bandysäsong suttit igång oxå. Jag lever som ni ser men har inte haft tid eller ork att blogga i veckan. Jag har ju gjort en deal med mig själv att bara blogga när jag vill och känner för det! Så det tänker jag hålla! Det behöver dock inte betyda att det alltid kommer att gå en vecka eller ens någon dag mellan varje inlägg i fortsättningen! Ibland känner jag för att blogga 5-6 ggr per dag:) Ha nu en riktigt fin fredagkväll! Det ska jag ha med mina favvokillar! Sen ser jag fram emot en ledig helg <3!!! puss!


Kommentarer
Postat av: Weronica

Hoppas att ni får en riktigt skön helg!

2011-08-26 @ 22:47:00
Postat av: Weronica

Hoppas att ni får en riktigt skön helg!

2011-08-26 @ 22:49:25




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0