4 augusti 2011.

Tjingeling! Har precis kommit hem. Gick super idag. Gjorde om en hel avdelning, riktigt roligt! Har kommit så mycket fina höstnyheter nu och det är nästan så att man längtar till att få använda koftor, jeans och stickade plagg! Kom hem med en ny topp ifrån rean idag...! Riktigt nöjd. 125 kr! ♥



Annars så har "guuuuu vad jag längtar tillbaka" -känslan kommit idag! Uppskattade resan som fan när vi var där oxå naturligtvis men just nu så känns det som att jag skulle ha tagit vara på varje minut mer än jag gjorde! Vill tillbaka!!! Havet, sanden, frukten, alla människor, singahn osv...! Men jag hoppas på att Kaka och jag kan ta en liten tripp någonstans i vinter om tillfälle ges. Sen är det en hel del annat som händer just nu. Det öppnas en ny Esprit butik här i Västerås men jag kommer att vara kvar på stan. Har fått en heltids tjänst. ♥  Så det blir mycket jobb framöver..! Ska bli spännande! Vi ska vara ett helt nytt crew som ska hålla igång butiken i city.

Nu är det dags för maaaaat!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till heltidstjänsten!



kram!

2011-08-05 @ 09:32:56
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0