2 augusti 2011.

Har precis kommit hem efter sol och bad på Framnäs. Riktigt skönt när solen väl gassade på. I morse så vaknade jag halv sex och var superhungrig så gick upp och gjorde äggröra. Haha! Kaka vaknade oxå samtidigt så vi satt i sängen klockan sex och åt. Tidsomställningen pågår fortfarande och helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu! Men ska hålla mig vaken till nio i allafall har jag bestämt. Ska iväg till Kakas mamma och äta ikväll oxå + dela ut lite presenter som vi köpte i Thailand. Här kommer lite bilder från idag...!

Har en sjukt cool inredning på vår lånebil...! Vi har nämligen äntligen sålt våran! Yeeey.





Grabbarna gjorde sjukt snygga hopp...


Min bästaste bäste vän Maria som har en liten bäbis i magen! I love you ♥



Kommentarer
Postat av: Verro

Oj vad fin du är maria. Fina finaste du. Puss på er båda

2011-08-02 @ 15:46:48
URL: http://weronica.webblogg.se/
Postat av: ANN

Verkligen! <3

2011-08-02 @ 20:31:01
Postat av: Beata

Men gud så sjukt cool bil =)

2011-08-02 @ 22:55:02
URL: http://beatas.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0