17 augusti 2011.

Är ledig idag oxå för att sedan jobba helg + hela nästa vecka. Idag skiner solen och jag har precis varit på en rejäl promenad med Wilgot och tog sedan en liten runda kring vårt område oxå. Häromkring så har dom suttit upp skyltar lite överallt där det står "rastning av hundar förbjudet". Trist! Trist för oss som plockar upp efter våra hundar i allafall! Det finns ju dom här på området som antagligen orsakat dessa skyltar och som inte riktigt vet vad en hundbajspåse är. På vägen hem så gick jag förbi grannen och pratade lite. Det är en gubbe i 80 års åldern som nästan alltid sitter ute och myser i solen på sin uteplats. Wilgot och jag går förbi honom ibland när han är ute och pratar lite. När vi flyttade hit så hade han oxå en hund. Men den dog för två år sedan. Wilgot skäller alltid hysteriskt på honom först och sen vill han bara mysa. Idag ska jag bara slappa, städa lite och vila upp mig inför kommande arbetspass. Jag har alltså inga som helst planer idag, mer än att mamma kommer förbi en sväng efter jobbet för att få lite hjälp med sina ögonbryn. Det skall färgas och plockas idag. Hoppas ni har en härlig dag ♥




Kommentarer
Postat av: Sanna

Åå Rocco gillade oxå den där gubben! :)

2011-08-18 @ 18:11:57
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0