Wonderful day.

Har haft en sjukt härlig dag idag! Varit ledig från jobbet och känner att jag har utnyttjat min lediga dag till fullo! Tränade med Maria i morse. Vi körde ett ordentligt träningspass. Riktigt skönt. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att möta upp Olivia och Tristan. Det var sååå roligt att ses igen. Vi började med att gå ner på stan och såklart så köpte vi en chai på Espresso house. (otippat). Det blev en kall chai med is i. Sååå gott! Pratade om livet och bara mös i solen. Vi handlade lite på hemvägen och sen gick vi hem till Olivia och drack kaffe och pratade lite till. Det märktes att vi inte setts på alldeles för länge! Nu har jag kommit hem och ska bara slappa hela kvällen. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll tror ja. Även om hela Västerås är ute på galej! Ska jobba i morgon. Tog några riktiga vårfavoriter idag. Var längesen jag fotade utomhus. Måste göras oftare. Älskar den här första bilden! ♥



Lovar att jag ska börja fota mer under dagarna. Även om det bara blir med iphonen. Lovar lovar lovar! Börjar i morrn :)

Later.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Håller med dig, den översta bilden är fantastisk. Kram på dig

2011-04-21 @ 22:54:55




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0