Ny Moderedaktör på Modeflickan.

Hej på er! Huvudvärken sitter i. Blir galen snart! Måste åka och jobba nu och sen ska jag och Wilgot på första agility lektionen! De ni! Ska bli riktigt spännande och se hur han reagerar. Har blodpudding i kylen som ska göras i ordning innan vi åker i eftermiddag. Hans favorit! Det gäller att ha med något riktigt gott när de små ska springa fritt bland en massa andra hundar. Vet inte om det var migrän som jag åkte på igår eller om jag fått någon slags pollen-chock då jag är väldigt allergisk. Kan ju faktiskt vara de! Ska springa in på apoteket innan jag börjar och köpa pollen medicin.

Ha en bra dag!



Ja just ja! Glömde ju bort att skriva om rubriken! :)
Jag har blivit Moderedaktör Modeflickan.se nu. Jätte roligt! Nu kör vi tjejer!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till jobbet! Va roligt!

Har också haft funderingar på att köra agility med Elvis, men har inte blivit av. Ge oss ett utlåtande sen så kanske jag nappar på det ;)

2011-04-15 @ 13:44:09
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0