Long time no see.

Senaste.

I Lördags.

Jobbade. Skulle ha jobbat till tre men fick jobba över till fem. Åkte hem. Duschade och åt. Åkte ner på stan igen och träffade Ann. Sen gick vi och träffade Kristin, Andreas och lilla Benjamin. Hamnade tillslut på varda. Där tillbringade vi sen kvällen med Rosévin, öl och härligt sällskap. Maria jobbade och sprang runt som en galning och serverade folk. Sen gick vi ner till donken och köpte med oss några cheese innan vi åkte hem.



I Söndags.

Vaknade tidigt. Kände mig lite småbakis trots att det mest bara var mysfaktor på lördagen. Väckte Kaka och Willen för att sen åka på agility-tävling. Satt på en kulle i solen och tittade på tävlingen. Massor av hundar överallt. Och Willen var sjukt duktig. Han skällde på någon men långt ifrån på alla vovvar. Stjärna i boken. Kaka blev hungrig så vi var tvugna att åka tidigare. Haha. Åkte till Ica och köpte tacosprylar. Åt och sen somnade vi i soffan framför en film. Slapparsöndag.




Idag.

Vaknade tidigt av Kakas klocka. (världens högsta volym). Gick upp och åt frukost. Åkte iväg på ett ärende. Satte mig i fönstret och solade lite. (Ingen balkong! Man tager vad man haver). Åkte sen ner och tränade. Tog en promenad med Willen och köpte glass. Och snart ska jag iväg med mamma en sväng. Pratade precis med Maria i telefon oxå i nästan en timme. Vi med våra nya jobb! Vi brukade höras miiinst 2 ggr per dag innan så vi hade mycket att prata om nu när vi inte hörts på nästan två veckor!! Gaaah.

Såhär såg Willen ut i morse. Höhö. (Tror att det är hål i mitt täcke eller nåt?)



Helgens citat:

Någon: - Varför tror du att du blev nominerad?
Big Brother Annie: - Jaadu, jag vet ju om att jag är en väldigt färgstark person så? Ingen aning.

Låt mig skratta lite! Hahahaha.


Later.




Kommentarer
Postat av: Sara

Du följer också BB? =) Me too :)



Fina bilder som vanligt!

2011-04-19 @ 07:39:21
URL: http://saaraaaa.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0