Hurtis.



Är inte jag en riktig hurtbulle då? Ställde klockan på nio i morse men endå så gick jag iväg och tränade halv sju, hämtade cykeln hos mamma och pappa, lämnade papper till pappa och satte nyss på en tvätt i källaren. Och nu för en halvtimme sen så ringde min väckarklocka. Är ledig fram till på fredag då vi har så otroligt mycket folk just nu som ska lära upp sig i butiken då vi ska öppna en till butik. Man går lixåm på varandra och det funkar inte. Så min chef delade upp mina pass lite bättre tills allt är "över". Kommer jobba som vanligt och mer från och med nästa vecka igen. Känns både lyxigt och lite halvtrist att vara ledig faktiskt. Finns inte så mycket att göra? Min "att göra" lista är lagom lång och jag hoppas på att göra allt som står där idag i allafall. Redan folk som har hört av sig angående sofforna! Skit bra! Hoppas på att få dem sålda redan innan veckan är slut.

Utanför min klädkammare så hänger just nu denna lååååånga skönhet!  Kommer ni ihåg? :)



Ha en fin dag ♥


Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh fint med randigt!

2011-04-27 @ 16:30:35
URL: http://emmasays.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0