Hej på er! Här ligger jag i sängen och tit...

img_1289 (MMS)

Hej på er! Här ligger jag i sängen och tittar på "Rachel Zoe". Det gick jätte bra att jobba idag. Vi stylade om i butiken och jag stängde. Jag och Matilda stod och drog ner varsit galler mitt emot varandra och pratade samtidigt. Haha. Jobbar ju i butikerna mitt emot varann. Vet att det ha varit dålig uppdatering senaste dagarna men jag har haft så himla mycket att göra! I morgon är jag ledig och ska till frissan på förmiddan och sen blir det lunch med mamma och syrran. Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa!! Vi ses ju i morrn! Sjukt roligt!!!

Kram kram

2011-04-06 @ 21:46:49
URL: http://coockiebookie.blogspot.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0