Är så nöjd med mitt hår! Har lockat det li...

img_1300 (MMS)

Är så nöjd med mitt hår! Har lockat det lite för att jag vill ha ett fint fall till i morgon! Anna!, du är så bäst!! Idag har varit en bra dag! Var och mötte upp mamma och Lina efter frissan. Linas lunch tog precis slut så hon var såklart tvungen att gå direkt när jag kom!:( Men mamma och jag satt kvar en stund och jag åt världens godaste broccolipaj! Sen tog vi en sväng på stan och jag hann köpa min chailatte på espresso house som jag gått och suktat efter i en vecka nu:)! Följde med mamma hem sen och hjälpte henne att packa upp två urcoola sackosäckar från Marimekko som dom beställt! Sen åkte jag hem! Det har varit stooorm idag!! Det ligger seriöst en stor gran över grannens hus!! Så mycket har det blåst idag! Stannade i stormen och pratade lite med en gubbe som bor på gatan bredvid. Brukar stanna och prata med honom och hälsa på hans hund när han är ute. Fick reda på att hans hund avlidit!:( Riktigt tråkigt! Fick ett mail idag oxå angående att Wilgot och jag kommit in på aguilityn i vår!!:) Det var ju inte helt hundra även om hon som har hand om det hade sagt att vi skulle komma med! Men nu vet vi säkert!:) Nästa fredag så ska vi på upprop! Haha!:) Nu ska jag sova! Sååå trött och har en lång dag på jobbet i morgon! Natti.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0