20110426.



Idag har jag varit ledig fast jag inte alls har velat vara ledig. Skit trött i huvudet av att vara hemma! Men har haft att göra endå. Städat köket som en galning då jag hittade en skalbagge bland knäckebrödet!!!! Skurat som bara den och har tom ringt anticimex för att få reda på om jag behöver slänga allt i skafferiet. Man vet ju aldrig?! Kanske är värsta familjen skalbagge som bor där nu i mitt mjöl och solroskärnor, typ. Usch! Slängde hälften så nu är det tomt! Passade på att skura alla luckor, skåp osv oxå när jag endå höll på med min sanering! :)

Sen har jag suttit och gjort ett städschema i photoshop åt oss här i hushållet. Vi har pratat om det länge då sysslorna blir lite orättvist utdelade för det mesta. Så nu är det dags att börja om på ny kula med lite struktur. Känns skönt! Sen har jag även ringt och bokat tid för klippning åt herr Wilgot som ser ut som en golvmopp med fyra ben just nu. Han behöver trimmas rejält nu inför värmen och sommaren. Kan inte vara lätt att vara hårboll på sommaren. Tvättat har jag oxå gjort. Det är bara räkningarna kvar! Men nu ska jag och Willen ut i solen och kasta lite boll.

Tjipp.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0