Veterinär besök idag.

Halloj. Har precis gått upp ur sängen. Legat och kollat på "The Blind Side" en andra gång. Hur bra?! Ska iväg med Willen till veterinären idag. Själv mår jag sådär. Haft feber i natt och har fortfarande lite feber. Jätte tjock i halsen fortfarande. Vaknade klockan sex i morse av att Wilgot satt och pep jätte högt. Han har jätte ont i baken och kunde inte bajsa på hela dagen igår så jag antog att det var det som var problemet i morse. Klädde på mig och gick ut. Då satte han sig direkt och bajsade. Lillen! Jobbigt för honom, den där jäkla infektionen! Hoppas dom verkligen gör något åt den idag. Vi vill ju helst operera bort analsäckarna eftersom att det kommer vara ett återkommande problem annars i hela hans liv. Och hur kul är det för honom då? Analsäcksinflammation är inget att leka med säger dom. Och vill absolut inte att han ska få ha det problemet livet ut. Nä usch!



Willen ligger nästan alltid under mitt täcke när jag vaknar på morgnarna. Även idag!

Ha en bra dag!

Later.



Kommentarer
Postat av: Johanna

the blind side är så himla braa :))

2010-09-15 @ 17:13:18
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Moa

sv; mina korsörhängen är faktiskt i silver haha :) beställ på item.blogg.se. dock om du gör det, så ta de kors som är större, för jag blev lite besviken när jag fick hem mina, trodde de skulle vara lite större än vad de var :)

2010-09-15 @ 17:34:15
URL: http://moahannaa.blogg.se/
Postat av: Carl

Hej!



Vill tipsa dig om en sida som kan komma till hjälp:



www.veterinaren.nu



Mvh,



Carl

2010-09-16 @ 18:46:17
URL: http://www.veterinaren.nu




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0