Jag tänker inte.

I morse så vaknade jag med extremt ont i halsen. Har umgåtts med en sjuk Maria, en sjuk Ann och nu ligger Kaka och hostar på mig på nätterna. Men nu är det såhär. Jag tänker nämligen inte bli sjuk den här gången. I morgon ska jag börja träna och på torsdag så ska hela tjejgänget på Ladies Night repet. (Som vi gör varje år!). Så att bli sjuk finns det absolut inte plats för på mitt schema! Så, så länge jag inte är döende så tänker jag inte bry mig om mitt halsont denna gång. Så är det och det finns ingenting som min lilla hals kan ändra på!


Kommentarer
Postat av: Verro

Kämpa på vännen. Inte bli sjuk. Kraaam

2010-09-14 @ 13:03:46
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0