Fredag.

Halloj. Ni undrar väl om jag i överhuvudtaget lever med tanke på sista inlägget igår. Men det gör jag! :) Har precis varit ute och gått med Kristin och Willen. Var inte hemma på hela dagen igår. Först var jag hos läkaren. Behövde inte göra någon "slang"-undersökning. Vet inte om det är bra eller dåligt dock? Fick ny medecin som jag ska äta i två veckor och se om det blir någon skillnad.

Efter läkaren var jag och åt lunch med Lina (syster) på Cornetto. Blev så himla sugen på bakpotatis så tog en bakpotatis med skagenröra. MEN, det var den konstigaste skagenröran jag ätit och potatisen var helt hård?! Uppepå den slibbiga skagenröran som låg i en skål så låg det precis nytinade räkor som var jätte slemmiga...



Sen gick vi en sväng på stan och jag köpte mysigaste halsduken ifrån Bikbok. (Ni får se den sen). Och kikade runt lite. Efter det tog jag cykeln hem till Maria och sen åkte vi vidare till Kristin. Lilly och Milton lekte som sjutton när vi kom. Så söta!


Lilly gick omkring med ett stort päron som i princip var större än hennes eget huvud. Sen slängde hon päronet och hittade ett äpple i stället. Tog två tuggor och ville ha ett nytt äpple...



Vi gjorde kycklingwook och sen kom Karro. Satt och pratade till halv tolv ungefär, sen cyklade jag hem. Har nog aldrig cyklat så fort! På nåt sätt så triggar jag alltid mig själv när jag cyklar eller går hem sådär sent själv. Man fantiserar om att det kommer att hoppa fram någon bakom en buske eller liknande. Skit läbbigt! Varför gör man så? Kanske för att denna stad inte är speciellt säker längre...

Ikväll blir det nog en lugn kväll. Kaka ska iväg på fotboll. Sverige - Ungern i sthlm så Willen och jag blir ensamma. Ska köpa lite popcorn och kolla på någon bra film tror ja!

Later.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0