Fredag.

Hej på er! Idag har jag haft världens mysigaste dag hos farmor. Åkte dit redan på morgonen och sen har jag varit där i flera timmar. Farfar var bortrest så det var bara vi två. Och Willen! Kaka ska iväg ikväll så ikväll blir det fredagsmys för bara mig och Willen. Ska bli skönt att få rå om tv-kontrollen alldeles själv. Kaka har ju en förmåga att ta över TV:n typ jämt annars, men ikväll är den bara min! Kan fortfarande inte släppa Ladies Night som vi var på igår kväll. Fyfasen så jäkla mega bra det var! Alla ni som aldrig har varit på det bara måste gå och se!! Helgen denna helg blir lugn då jag fortfarande har ont i halsen och känner mig risig. Det bryter som vanligt aldrig ut på mig ordentligt utan ligger där och gror i stället. Hoppas det försvinner snart. Många som är sjuka nu! På Söndag så ska jag, Maria och Katta ut i skogen och plocka svamp! De ni! "fan va ni är söta! Vem sjutton kom på den idén?" Jo det var Ninnie! Hahah

Update: Från Kattas blogg: På söndag ska jag, Maria och ninnie ut och plocka svamp! Frågan är ju bara... Hur gör man.. Eller vart åker man lixom!? Citerar Ninnie: "de är väl typ gummistövlar och en korg" Vi får väl se! Ska bli en upplevelse iaf! HAHA.

Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0