24 September.

Hej på er! Sitter just nu på Kakas jobb och väntar på lunch tillsammans med Alex. Fick hoppa in och jobba idag då Alex skulle vara hemma ifrån dagis. Vi orkade inte sitta hemma och uggla så tog en rejäl promenad bort till Kakas jobb då. Nu har jag en fråga. Hur fan kan man gå vilse på en raksträcka? Jag kan! Och jag måste vara den enda i världen som kan de. Vi gick alltså vilse på vägen hit och hamnade i någon slags skog. Mysigt med djur och natur men kanske inte när man går vilse. Men till slut hamnade vi rätt i allafall. Ringde min mormor och frågade om vägen då hon är mer bekant med områdena här runt omkring. -Du kan inte gå fel, man ser direkt vart man ska. Jojo! Just nu så sitter Kaka och leker med Alex och man kan ju inte annat än att bli varm om hjärtat. Nu ska vi äta lunch.

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0