Stormutrustning någon?

Jahapp, jag var i princip påväg att blåsa av cykeln idag när jag åkte hem. Herregud!


Det gick i allafall bra på jobbet och Alex var en glad prick. Han är nog ett av de gladaste barnen som jag någonsin träffat. Förrutom när han måste ha mössa på sig dårå.  Willen och jag är osams idag då han redan har bitit sönder Moto Moto i baken, dragit ut all ludd och pillat ut mojängen som låter, oxå ur baken.


För det första så kostade den hans föräldrar hela 80 kr, för det andra så behöver man faktiskt inte medvetet bita sönder sina leksaker och för det tredje så är det ganska förnedrande för Moto att han börjar i baken!!

Nu blir det Te och slapp i soffan.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter TOPPEN! Asics is the shit:)

hoppas du får en fin torsdag:)

2010-10-07 @ 10:10:28
URL: http://karinolofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0