Powerwalk & Iphone trubbel.


Brian Crain - Song for Sienna





Hej på er! Har precis kommit hem efter en lång och frisk promenad med Maria och Willen. Idag vaknade jag faktiskt inte på mitt bästa humör då någon jävel ringde klockan halv åtta. Då var det en byggjobbare som lite snällt och ynkligt frågade om han kunde komma på en gång och skruva upp vårat element i badrummet. VAFAN!

För det första!; Vi bokade in en tid för tre veckor sen en måndag och INGEN dök upp.
För det andra!; De ringde förra veckan och sa att de skulle komma om tio minuter! Jag satt och väntade i två timmar och väntade i sista sekund med att duscha för att åka till jobbet. Jag tänkte att jag kunde ju inte stå i duschen när de kom och skulle in i badrummet. Behöver jag ens tala om att INGEN dök upp!
OCH för det tredje; Så ringer dom nu helt spontant halv åtta en fredagmorgon och vill komma in!

Jag sa att de får komma på måndag! Thats it!

Sen så skulle jag träffa Maria vid tio och precis när jag ska ringa henne och kolla om hon är påväg så har min iphone dött! Den var helt svart i displayen?! Jag tryckte på allt som gick att trycka på i panik och insåg att jag precis just nu i det där tillfället förstod Kristins kommentar - När du har en iphone sen så kommer du inte förstå hur du klarade dig utan den!!. Jag ringde Maria ifrån vår kackiga hemtelefon och gick och mötte henne. Hela vägen ner på stan så beklagade jag mig över varför VARFÖR inte min iphone fungerade. Maria tröttnade ganska friskt och gick efter många om och men tillslut med på att gå ner till telenor och kolla vad som var fel?! När vi kommer in där så står det en ung kille där som tar min telefon, klickar på en knapp och Vips så syns det ett litet apple äpple i displayen! Tydligen så ska man trycka in två knappar samtidigt och det var ju lite för mycket för mig att begripa! Men fixat och klart! Studsade ut ifrån telenor och sen kunde vår promenad börja.

Ha en bra dag!

Later.





Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, kolla om du vann dagens blogg annars tycker jag att du ska anmäla dig igen! =)

2010-10-22 @ 11:53:12
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag bor i östergötland, en bit utanför linköping :) själv då? har inte ni fått nått?

2010-10-22 @ 12:00:14
URL: http://thirdchapter.blogg.se/
Postat av: sofie

Okej :) Det håller som tur är på att smälta bort här, haha!

2010-10-22 @ 12:07:01
URL: http://thirdchapter.blogg.se/
Postat av: h

den första bilden är hur fin som helst!!

2010-10-22 @ 14:42:55
URL: http://coffeegirl.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0