Kraaaaaaaaaaaaaaschhhh.

Hej där! Ställde ingen klocka i morse och resultatet blev att jag sov till halv åtta!!! Någon jäkel som ringde fel på jobb-telefonen. Yeeey! ( Ja e inte bitter ) Somnade om och vaknade nu! Gick ut en sväng med Wille pille och sen skulle jag ut i köket och fixa mitt morgon te. Häller upp fint i mitt fina te-glas, vänder mig om och "KKRAAAASCH". Explosion. Det ligger glas och hett vatten över hela köksbänken! Vafan! Te-glas som inte klarar av hett vatten?!



Kakas mamma ringde och informerade om att de skulle hjälpa till och flytta idag och undrade om Kaka försovit sig? Herr Kaka som var ute och svängde sina lurviga igår sov mycket riktigt gott i sängen. Med telefonen kvar i handen frågade jag honom....

Ninnie; - Hörrö! God morgon! Ska inte du hjälpa Jonte att flytta idag?
Kaka; - Jo! Jag pratade precis med dom och med mamma.
Ninnie; - Mäh?! Jag pratade ju precis med din mamma??
Kaka; - Jaha, då pratade vi båda med henne då?!
Ninnie; - Pratar du i sömnen nu?!

Kaka öppnar sina rödsprängda ögon och tittar på sin telefon.

Kaka; - Ja!

Så kan det va!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi råkar alltid ut för en massa tok, jag och syrran! ;)



Hoppas du är lite gladare idag! krama om

2010-10-30 @ 11:48:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0