Kass uppdatering, I know!

Idag har det verkligen varit kass uppdatering här! Jag vet! Det är så frustrerande att inte ha min dator! Men Kaka fixar och trixar och det verkar som att den nya datorn som han hämtat idag verkar vara väldigt bra! Men det är en massa uppdateringar som ska ordnas på den. Så sålänge så får jag blogga från min mini.

Precis kommit hem ifrån jobbet och nu blir det mackor med avocado framför en gammal Beck film som går på tv1000. Nedanför mig står Willen och slickar sig runt munnen, men han får inte smaka! höhö.


Kommentarer
Postat av: emmyg

ja vekrligen :) den kan jag rekommendera :D

2010-10-18 @ 21:15:38
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Vad skoj :D det gör mig verkligen glad.

7D är ju en av proffskamerorna i Canon serien, så den är helt gudomlig om man vet hur man använder den :D haha och jag har inte ens lärt mig 10 % av den än :D men den är grym iaf.

2010-10-18 @ 21:16:08
URL: http://candis.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0