Jag ligger och tittar på "I Am Legend"!

img_0238 (MMS)

Jag ligger och tittar på "I Am Legend"! Jag såg den som hastigast i Thailand för några år sen men somnade av typ solsting eller nåt! :) Sen dess har jätte många pratat om den och det har varit så irriterande att inte ha kommit ihåg någonting från filmen! Men nu har jag äntligen sett hela och fasen va bra bra den va!! Har ni inte sett den så måste ni se den! Igår var det skit konstigt!! Jag började frysa och fick extremt ont i magen runt 22 tiden! Gick och la mig ganska så tidigt sen och har istället svettats jätte mycket i natt! Har fortfarande ont i magen!? Jätte skumt! Igår hade även mina grannar världens party och de hade högsta volym och skrek till bland annat "boten Anna" och "bailando"! Höll på att bli galen när klockan närmade sig 01!! Sämst musik oxå!  Idag skulle jag iväg och träffa Lena och träna Wilgot! Men har så sjukt ont i magen så jag skippar det idag! Får se om det går över under dagen!  Ha en härlig söndag!  (bloggat från iphone4)


Kommentarer
Postat av: Karin

detsamma:) kram

2010-10-24 @ 12:34:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Matilda

Skumt, hoppas det går över snart!

Trist när grannarna spelar sådär högt tycker jag... speciellt om det är dålig musik! ;)



Sv: Haha, I try my best!

2010-10-24 @ 13:24:34
URL: http://www.matildasalmen.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0