I väntan på iphone!

Det var en välldig väntan på min nya fina Iphone 4! Tydligen så är den skickad för flera dagar sen men har ännu inte fått något sms eller någon avi som gör att jag kan hämta den. Man blir ju inte alls sugen när jag först får ett sms av Sanna i förrgår...


Och samma dag fick jag av Ann som oxå väntat på sin ett bra tag...


Man blir ju inte alls nå taggad! Vill ha den nuuuuuuu...!

Under tiden som jag väntar så har jag beställt ett bra Iphone skydd ifrån IThings.



Och badrummet har fått en ditlimmad toalett? Väggarna och golvet är klara. Badkar får vi i morgon och även handfat. Men det börjar bli klart, det är huvudsaken!

Nu ska jag strax iväg och bada med Alex. Time for work!

Kram!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur?! vill oxå ha!

2010-10-04 @ 17:32:40
URL: http://gotteochvi.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0