Header mission.

Halloj! Denna tisdagmorgon har jag spenderat vid datorn och gjort headers till två vänner och deras bloggar. Idag fick jag även meddelande från en tredje bloggande vän som behövde hjälp. Jag tycker ju att det är roligt att pilla i photoshop så mig gör det inget. Så länge jag har tid så. Idag är det så jäkla kallt ute. Vill INTE gå ut. Men Willen står och tittar på mig med ledsen blick med huvudet på sne så det är nog dags för lunch prommisen nu. Önskar att man var barn och fick dra på sig en varm overall!....



Behöver du hjälp med header? Maila mig.

Kommentarer
Postat av: Verro

Det känns skönt att höra att det är så du känner gumman. Så man inte är till besvär eller vad man ska säga. Du är bäst helt enkelt. Men tycker vi borde ses ofta över en fika eller nått. Saknar dig. Puss

2010-10-12 @ 13:24:15
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0