Fyfan va dryyyygt!

Det är inte skärmen som är pajj! Det är DATORN! Ååååh. Just nu håller jag på att föra över allt material, bilder osv till en extern hårddisk. Får hoppas att den inte bara lägger ner mitt i. Det är massa färger på skärmen och den jobbar skit segt + att det kommer upp massa konstigheter hit och dit. den har låtit konstigt på senaste tiden och jag borde ha förstått att den var påväg att kajka ur! Rensat den tidigare! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Var ute och fotade Katta och Verro tidigare idag och skulle precis sätta mig och redigera bilderna när datorn bara dog! Herregud vad bra att den går att sätta på en snabbis åt gången så jag hinner föra över lite saker så inte allt bara försvinner! Detta är inte bra!

Bild från idag.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0