Fredagkvällen blir väldigt väldigt lugn.

Här sitter jag och målar naglarna lila. Har idol på i bakgrunden och säger bara: Nu börjar det fan likna nåt! Tycker att dom har varit super dåliga allihoppa hittills. Men idag så gjorde alla ett riktigt bra framträdande faktiskt. Har varit iväg och jobbat ikväll som ni såg i förra inlägget. Jag ska faktiskt, tro det eller ej, gå och lägga mig snart. Det blir tidig sänggång ikväll. Är super trött och sen ska vi iväg relativt tidigt i morgon till Göteborg. Ska bli riktigt kul! Sååå.. vi hörs i morgon då. Sov gott nu hörrni!


Natti!


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Sov gott!

Vi ska också upp tidigt imorrn, men jag kommer nog inte i säng för det :)

2010-10-01 @ 22:03:08
URL: http://myshoebox.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0