Crap.

Idag har jag som sagt en riktig skitdag. Jag vet att det går över och det går även över väldigt fort. Speciellt när jag kommer till jobbet. Jag får energi av Alex och idag ska jag även introducera fina Sara som antagligen ska börja jobba hos oss. Men just nu och för tillfället så är detta en riktig skitdag då ingenting har gått som jag vill. Det är en sån där dag när man läser tidningen och bara råkar läsa allt negativt. Folk skiljer sig! Fan! Man glömmer bort att läsa om allt positivt som faktiskt oxå händer runt om i världen. Saker som man ser fram emot verkar inte längre lika lovande men man vet innerst inne att när den dagen väl kommer så kommer man i princip hoppa jämfota för att det är så roligt. Precis en sån dag är det idag. Jätte kul inlägg, jag vet! Men detta är faktiskt min blogg och på min blogg så skriver jag även om mina skitdagar. Men lugn bara lugn, det går över!



Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej Ninnie!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! kika gärna in på sidan :-)



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!

Postat av: B R O W N S U G A R

Usch, skitdagar är inget vidare! Men som du säger, de går över <3

2010-10-13 @ 18:23:33
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: jennie

Sv: härligt att höra, jodå det är toppen här :)

Nää det regnar inget alls här och ar inte gjort det på ett tag, gör det det hos dig eller? :)

2010-10-13 @ 19:15:58
URL: http://onlylittlej.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0