Badabadabadabadabada.

Jag har precis badat! Äääääälskar att allt är så fräsht i vårat nya badrum. Nu ska vi bara upp med lite hyllor och liknande för att få det riktigt bra. Ikväll blir det mat framför Idol. En väldigt lugn fredagkväll. (Har blivit många såna senaste tiden, vilket faktiskt är ganska skönt!). Ska upp och jobba 13 timmar i morgon så måste vara piggelin. I morgon ska jag fortsätta köra intro med Sara och sen när hon har åkt så ska nog jag och Alex gå hem till min mormor en sväng och ta en fika. I morgon är ingen vanlig dag heller. Det är nämligen så att jag och Kaka har varit förlovade i exakt ett år i morgon. 16 oktober! Tråkigt att jag ska jobba hela dagen och halva kvällen men vi hittar nog på något mysigt när jag slutar. Nu ska jag laga mat! Har ingen aning om dock vad det blir. Får bli något lätt som vi har hemma ikväll. Ha en härlig fredagkväll!




Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: åh tack snälla vad glad jag blir :D

2010-10-15 @ 20:38:31
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Sv: Bebisen är beräknad till februari :)

2010-10-15 @ 22:07:29
URL: http://myshoebox.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0