Wednesday.

Här har ni mig. Tadaa! Jag har inte hunnit blogga idag så ni har fått nöja er med ett par tidsinställda inlägg. (väldigt bra blogg.se att ni ordnat det!) Men nu är jag alltså här. Var tvungen att ordna lite inför november numret av Modeflickan nu på dagen. Sen var jag ner och svängde lite på stan och ordnade ett par ärenden och hälsade på syrran. Snart ringer Maria och då ska vi hem till Katta och hälsa på henne och lilla Vincent som blir en vecka och tre dagar idag. Tjohoo. Äntligen så ska man få träffa den lille! Det snurrar i mitt huvud just nu. Har så otroligt mycket tankar och planer kring allt. Tänk va skönt om det fanns en av och på knapp när det gällde tankar!



Har ni en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha man uppskattar verkligen tidsinställningsknappen! skönt när man jobbar långa pass och verkligen inte ens hinner i närheten av en dator.

2010-11-17 @ 17:00:26
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Haha, jag vet. :D

Jag använder mig också ganska mycket av såna nu. :D

Har du lust att byta på bloglovin?

2010-11-17 @ 18:45:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0