Never mind.

Idag driver jag omkring som en liten rumpnisse. Osminkad och har haft en nopprig mössa på mig hela dagen med ett budskap som passar rätt så bra in på min stil idag (never mind). Var iväg en sväng och sålde min gamla telefon som legat ute på blocket ett tag. En väldigt trevlig byggjobbare som köpte min vita gamla älskling. Willen och jag har busat och nu håller jag på och rensar i lägenheten. Det ser ut som ett bombnedslag i min "walk-in-closet" som är mer som en "Walk-in-walk-out-closet" då den är så liten. Jag har för mycket kläder som jag aldrig använder. Sälja på tradera? Är det inte drygt att skicka iväg allt i vadderade kuvert? Många som gör så. Kanske ska testa jag oxå. Har en del skor som bara ligger och dammar oxå. Det snöar ute idag. Sådär små duniga små snöflingor. Mysigt!




Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe sköna bilder. Gillar mössan!

2010-11-18 @ 14:25:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

äh, inte alls jobbigt att sälja på tradera, göreba! men det är klart det ska ju va grejor som man kanske får mer än femtio spänn för, annars känns det lätt ovärt!

2010-11-18 @ 16:58:16
URL: http://emmasays.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0