Måndag 29 november 2010.

Denna dag sov jag ut riktigt ordentligt och sen gick jag ut på en promenad med Willen. Jäklar vad kallt det är ute nu. Det riktigt biter i kroppen av kylan. Pratade med syrran i telefon hela vägen. Sen var det dags att gå ner i källaren direkt efter promenaden och försöka leta fram julprylarna. Jag svor, kastade saker och ramlade omkring inne i förrådet som verkligen ser ut som ett riktigt bombnedslag! Bildäck, golfbagar, påsar, kartonger, bord, fotölj, lampa, pärmar och någonstans mitt i allt det så skulle våran lilla julstjärna och två tomtar ligga. Såklart när jag hittade det så tappade jag en av tomtarna på golvet. Så fick bokstavligen dyka ner bland grejerna som jag stod på och plocka upp den på golvet. Willen satt och tittade på mig som om jag vore dum i hela huvudet under hela tiden. - Vad gör mamma nu?!



Nu ska det dammsugas, torkas golv, dammas och julpyntas med det lilla julpynt som vi har från förra året. Tänkte ta en liten tripp till Indiska i veckan och köpa lite fint julpynt. Dom har fått in så otroligt fina saker där!

Ha en bra dag.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0