Inga hejdå i Amerika?

Satt och läste ett roligt inlägg hos Spiderchick angående telefonsvarare i Usa. Det är ju så poppis där. Det går bara en signal och sen "Say something after the bip" Piiiiiiiiiip. Och något som jag verkligen har stört mig på (antagligen för att jag tittar på alldeles för mycket film) är ju att dom ALDRIG säger hejdå när de pratar med varandra i telefonen i Amerikanska filmer och serier. Fruktansvärt frustrerande ska ni veta. Dessutom så verkar det som att de flesta där borta är tankeläsare. När de bestämmer mötesplats så säger de aldrig vart exakt och vilken tid?! De bara möts endå!? De säger ett område och sen klick.


Har ni tittat på "Days of our lives" (vår bästa år) någon gång? Hur töntigt är inte det då? Kommer aldrig glömma avsnittet när det sitter en kille bakom en soffa och ska spela rädd och gömma sig. Då säger han HÖGT och tydligt. - Hoppas verkligen ingen ser mig när jag sitter här bakom soffan!! Haha. Typ skriker.



En klassisk serie som måste vara rankad som världens töntigaste serie btw.

Tacka vet jag Gossip girl :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Ja, visst var det! :)

2010-11-09 @ 19:46:32
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :D



Hahah, håller med dig om "Days of our lives"!

2010-11-09 @ 20:05:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Julia

Haha, i KNOW. Stör mig också alltid på att de itne säger hejdå.

2010-11-10 @ 10:44:12
URL: http://jeldh.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0