Höhö.

Ska strax iväg till jobbet. Idag är det bad på schemat och Alex och jag ska hoppa i den varma poolen och köra lite övningar. Alltså börjar man seriöst bli gammal eller? Är det bara vi i vårat "gäng" som fått åldersnoja vid 25 års ålder? Utgången i lördags sitter fortfarande i och jag är så jäkla trött! Hur många dagar tar det innan man blir människa efter en utgång nu för tiden då? Förrut så kunde man gå på´t igen redan dagen efter. Ojojoj. Smällar man får ta!



Hoppas ni får en grym Måndag!

;Snodde btw en bild från Verro från igår. Hela ligan samlad innan överraskning hos Katta!



hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

snygging!

2010-11-01 @ 13:08:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe, jag har hemsk åldersnoja ibland, men nu när jag fyllt 26 känns det faktiskt bättre än vid 25. Det var ett sånt stort steg - halvägs till 50 liksom! Haha!

2010-11-01 @ 13:59:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0