Ett enda hugg räcker.

Hej på er! Jag har precis varit en rejäl vända på stan. Willen var med och var jätte duktig. Var på jakt efter ett halsband som INTE såg plastigt ut. Det var rätt svårt. Var inne på Glitter men där såg allt jätte plastigt ut, var in på Ur&Pen men där såg allt plastigt ut. Tillslut gick jag in till syrran som tipsade om att Lindex hade fått in snygga halsband och mycket riktigt. Där hittade jag ett. Ett par riktigt snygga strumpbyxor fick oxå följa med hem. Men nu är det slutshoppat för den här månaden. Måste ju tänka på alla julklappar man vill köpa till sina nära och kära oxå!

Jag trodde att min mardröm skulle slå in när vi var påväg hem idag dock. Willen började hysteriskt skälla på en jätte stor hund som hade ett ganska tunt koppel och ägaren var en ung tjej som hade ett litet barn med sig. Willen hann inte mer än skälla ett par gånger innan den stora hunden började tok skälla och visa tänderna mot Wilgot. Tjejen orkade knappt hålla i och jag höll Willen i nackskinnet när vi gick förbi. Jag var så rädd att hon inte skulle orka hålla i kopplet. Jag vet att denna rädsla sitter hos mig oxå och det hjälper inte Wilgot. Men jag vet ju att om en stor hund skulle hoppa på honom så räcker det med ett enda hugg, så finns han inte mer. Och det är jag livrädd för.

Halsband Lindex 99:-


Strumpbyxor Lindex 99:-




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det idag då?

2010-11-26 @ 15:48:22
URL: http://slipsens.se
Postat av: MADDES

tack så mycket. Gud vilket snyggt halsband, jag tror att jag blev kär :D

2010-11-26 @ 16:08:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sissi

fina saker!

2010-11-26 @ 16:08:57
URL: http://enligtsissi.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0