Träning.

Phuu. Har precis kommit hem och hunnit äta lite mat efter mitt första ordentliga träningspass. Är riktigt peppad nu alltså! Körde en timme på Cross trainern, svetten rann. Det gick dock ganska så bra endå. Jag har helt klart mer kondis än jag tror. Sen var det en timmes poweryoga efter och där märktes det att jag nyss börjat träna då jag höll på att få kramp i benen ett par gånger. Men jag siktar på att bli starkare. Såhär i början får det ju bli så. I morgon ska jag ner på gymmet igen, då blir det ytterligare en timme på cross trainern och sen blir det två vilodagar då jag som sagt är lite nybörjare när det gäller att köra på gymmet. Annars har jag ju hållit mig till powerwalks och cykling. Sen på fredag så ska jag träffa Marlene som ska mäta mig och gå igenom alla maskiner så jag verkligen gör rätt. Sen är det bara att köra! Tjohooo.

Nu kallar duschen.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0